Thursday, September 9, 2010

又有吹水show睇

中日又喺釣魚島問題上面碰撞,今日又見愛國人士去日本領事館前抗議,真係難能可貴,呢個時世畀妳行上街就真係要揸緊機會。之不過呢件事好快就會不了了之,如果中國有本事攞返個島,早就做咗,唔洗等民間團體做咁多嘢。保釣團體查實係共產黨雇返嚟嘅演員,當中國內部出咗問題就叫呢啲演員去保釣轉移國內矛盾。日後就扮下嘢煽動群眾去反日,最後媒體突然禁播所有消息就不了了之,國內矛盾化於無形。真保釣嘅茂梨反日變咗畀原本就冇打算做嘢嘅共產黨施加壓力,一定冇好下場。
我有一個蘇州朋友,當年親自喺網上發起反日保釣大遊行,真係畀佢搞到唔少人上街。冇過幾日佢就畀公安拉咗,罪名係聚眾鬧事企圖破壞社會穩定。最後搞到又要寫悔改書,delete個網站同QQ群,仲要父母送錢疏通公安上下先至放佢。1年前呢位朋友嚟美,我請佢飲茶。講到當年佢幾咁戇居,佢就一直搖頭。我話好彩妳唔係陳毓祥,如果唔係就低B啦。佢反問我邊個係陳毓祥,我屌佢連陳毓祥都唔識就學人反日保釣可見中國人愚民素質。