Monday, January 11, 2021

快樂不知時日過

Trump Trump 話要禁 Tiktok  同 Wechat,從聯邦到地方,行政、立法、司法都加以阻止。講咗成年,講到 Trump 落臺都冇成事。今日 Apple,Amazon 同 Google 一招就收 Parler 皮。 而 Twitter 同 Facebook 上各種獨裁者日日要美國喺地球上消失, 恐怖份子笑談如何破壞美國社會,又如何。但話要 Trump Trump 五更死,三更已經無音信。

我係老餅,仲緬懷緊 Netscape Newsgroups 同 mIRC。步入千禧,除有一個 Gmail 同部手機,本無其它對外通信軟件。自從一零年粵語協會禁止所有粵獨言論,無奈開個 Facebook 搵同好,至於其它社交媒體就一概唔用。一零年 Amazon 畀黑客入侵,大批帳號被盜,我從此亦再冇帳號。時下人類已經將上網同使用社交媒體當作與生俱來嘅權利,快樂嘅網絡時光中,均不知自己如扯線公仔,冥冥畀媒體大亨操控。一旦反抗主流意見,就會被刪帳號。對某啲人嚟講有如開除出族譜,更甚浸豬籠。用得免費 app 多,以忘記佢為何免費,生怕條線畀人剪斷,唯有我審查。

查實我哋應該多學網絡知識,懂得如何喺暗網活動,遠離大公司控制。我哋粵人更要小心某日我哋會被呢啲標榜自由嘅網絡公司一鑊買畀共產撈頭。若要粵獨交流,應設立自己嘅服務器,喺14眼之外設立自己嘅平臺。當然人才同資金不可缺少,故不要快樂不知時日過,多啲學習,多啲搵錢,唔好畀 GAFAM 浪費生命。