Friday, November 19, 2010

宋豫人嘅漢家學說

呢條茂狸大話連篇,佢嘅皇漢理論真係吹到天花龍鳳。條友唔但只喺我大粵開班授課,仲喺海外呃飲呃食,真係買棺材唔知埞,不過佢啲呃鬼食豆腐伎倆仲真係有好多粵左豬頭丙食。俗話講老鼠毒藥係99%嘅甜食1%毒,咱暈宋豫人落毒殺人,我粵人唔好貪小便宜斷送民族前途。

漢家理念吸引粵人嘅虛與實:

1. 華夏民族取代漢族,我粵族係華夏之一派。
--我哋粵人係南蠻,同華夏中原隔咗十萬八千里,你認為漢家當唔當我哋係華夏人?

2. 漢韃西觀念話中國嘅不幸係韃系造成,我粵人受到不公平對待係滿人造成。
--確實喺滿清之前我大粵有好大嘅自主性,但唔能夠迴避事實係我大粵畀中原殖民,漢家如果有朝一日統治中國,我粵地亦擺脫唔到殖民地嘅命運。

3. 尊重粵語,撐正體字。
--漢家如果尊重我粵語地位,點解佢唔講粵語?喺廣州授課,臺下清一色粵人,宋生一樣係滿口煲冬瓜,一手殘體字。

4. 漢服回歸。
--喺我大粵搞咗咁多次漢服行街,但都喺撈頭自己嘅小圈子活動。我粵人向嚟同世界接軌,對呢啲復古行為一向視為獵奇。

5. 王士民共主制。
--嘜就係門閥制度,又搞返科舉士大夫果套。我粵人喺歷朝歷代都有唔少人考功名,但係都畀中猿人拒于門外,官員又係中原落嚟嘅,邊有機會做士啊。再講又要搵返個王返嚟,邊個做?

我粵人乜都玩過,洪秀全玩過政教合一,康梁玩過君主立憲,孫文玩過統一北伐創建共和,陳炯明玩過聯邦自治,汪精衛玩過加入大東亞共榮圈。我哋而家過住畀共產極權殖民嘅生活,我大粵應該專心搞獨立,漢家理念呢啲小兒科真係攞嚟得啖笑。