Tuesday, October 13, 2020

分裂廣東

帝國殖民,經常重劃區域,方便管制,分化族群。粵地多次邊界重劃,以減少粵人文化同經濟影響力。現時廣西、海南都失去與粵文化相通嘅渠道。上次撈頭想搞廣佛同城,希望切斷粵文化對行省內各地嘅影響。今日共撈魔頭雜種南巡,先去潮州。其目的勢必係要加快粵東地區併入深圳管轄,美其名曰大灣區。對潮人所開出嘅空頭支票莫過於以鄭雁雄為標準嘅走狗地位。香港以死,需要大量撈頭入主管治,而除咗福建打手,呢次希望提拔潮人嚟搞統戰發財。林鄭𨳍婆放棄施政報告,急急北上,係希望以出賣更多香港利益,換取佢及其黨羽榮華富貴,以免被潮人攬嗮,成為三等公民。共撈就玩弄港潮爭利,方便大灣區同城化,最終以深圳為中心,建立新嘅灣區直轄市。廣東失去粵東區域,又斷咗同香港聯繫,成為粵地孤島。

潮粵共榮,無論喺粵地或海外,千年如是。唔知潮人今日會否因新直轄市民身份,或能入主香港而改變。潮人話幸福不忘李嘉誠又會否變成發財不忘習近平。

附2012吹水鳩噏:小心撈頭奸計。