Saturday, April 9, 2011

鬍鬚佬

我細個果陣畀我媽抓咗去少年宮畫咗6年嘅西洋畫,攞過兩次廣州市啲少年比賽獎。我媽周時同我講送你去畫畫搞到你週末都要去上課係爲咗陶冶你嘅性格,但唔係爲咗將來你可以從事藝術工作,因為搞藝術嘅好難搵到吃。我諗下都係,我做咗咁多年藝術課代,喺撈頭嘅實用主義下根本就係冇咩用。至此我通常都叫啲藝術家呃飲呃食工作。撈頭呢個小氣民族從嚟就係一群流氓地痞組成嘅,最近唔知點解對一個鬍鬚佬咁放唔低,一再抽秤佢。鬍鬚佬自稱為鳥巢設計功臣,名家之後。雖然亂畫符係人都識,但唔係個個都可以生一大把鬍鬚仲要經常同一群老女人拍裸照。又唔知點解啲鬼佬又會畀佢呃倒,認為佢有本事改變啲乜嘢,艾啲不知所未未。我哋粵人有邊個識得睇梵高畫嘅幫眼睇睇佢搞邊科咖?