Friday, April 29, 2011

現世報

我老竇經常受現世報折磨,佢當年深信共產主義中國為其出力,而家佢點都接受唔倒佢哋一代嘅努力成果開花變成有中國特色嘅社會主義,比資本主義仲資本主義。

想當年身為廣州人落到香港(90年)感歎大英帝國治下嘅香港,非常羡慕同為粵人但物質豐富嘅香港人,最重要嘅係香港人能夠睇到佢哋嘅未來,生活無憂。但撈頭對香港嘅評價自然就係帝國嘅走狗,窮到穿唔起衫,上唔倒學。而對英國王室更係瘋狂攻擊,譴責帝制腐敗貪婪。今日威廉王子大婚,中國大肆宣傳,網絡推手更係宣揚帝制嘅好處,紅二代同大漢主義者更係想捧毛新宇出嚟做皇帝,個個都搬孔老二大條道理話自己係乜嘢公物嘢爵,對霸占他人土地搵值口,對自己長期唔能執政搵理據,更稱一般民眾為賤民,刁民。呢種亦係現世報,我哋今日就受撈頭呢種人格分裂變態折磨。

粵人要跳出呢種精神折磨,唯有獨立於撈頭嘅統治。唔想受現世報,獨立建國係唯一出路。