Monday, April 23, 2012

已知結局

撈頭又喺媒體鼓吹南海風雲嚟增加收視率,查實最後嘅結果都係金錢招安,了無新意。撈頭係黃土文明族裔,既係一個反遷徙,反通商,對外掠奪殖民資源嘅文明,其對自身中原領地睇得非常死,寸土不可失,以掠奪番外使其富裕,以此方法同世界諸國闘長命。所以番外領土概念就只係意淫為主,不可能武力衛之。番外人亦有佢哋嘅領土觀念,比如粵人就視南海為其領土,如果中原撈有將南海納入國土之意,大可以利用粵人做佢馬前卒,相信粵人亦會以死捍衛領土。不過利用粵人就意味要武裝佢哋,呢樣嘢就係黃土文明統治番哋嘅大忌。因為一旦無法解除武裝,粵人就會喺捍衛完南邊國土後捍衛北邊國土脫離殖民統治。所以中原撈只能用錢招安南海諸邦,免其生事。最壞嘅就最多好似以前割讓香港澳門噉先割讓,同你闘長命,等到你有日唔掂中原撈自然會嚟收返。

ps.順便預報下期節目嘅結局,中原撈因為唔會武裝殖民地嘅吐蕃人捍衛吐蕃領土完整,所以吐蕃南就只好割讓出去。