Wednesday, June 27, 2012

川撈沙溪暴亂隨想

川撈又再鬧事,呢次唔洗帶住對抗暴力執法嘅面具,直接針對粵人,連湖南撈都嚟助拳,勢必搞起個勢嚟搶嘢。至上次新塘事件之後,啲撈頭就喺毛左慫恿之下認為自己先係粵地真正主人,一定要搵機會將粵人趕落海。本嚟佢哋從事非法活動殖民地官員已經不理,粵人自己嘅自衛組織都要樣佢哋十分,呢次佢哋又起事,粵人應該自我覺醒。首先撈頭入粵并唔係乜嘢建設勞動人口,佢哋係非法移民,佢哋嚟咗就唔會返鄉下,佢哋有工做尚大搞黃賭毒,佢哋冇工做,必然殺人劫財,中原已經冇佢哋嘅立足之地,佢哋只能留係粵地,但粵地就得咁大,粵人作為二等公民,心理係唔係有個衡量。毛左煽動撈頭霸粵,無需就係講貧富懸殊嘅伎倆。試問粵人喺粵地大部份財產係屬於粵人嘅定係撈頭殖民者嘅?睇每年撈頭官員每人以火車為單位運嘢返中原就知。無論公司嘅高新職位,到政府要職,邊有粵人嘅位?一個唔搞地方主義,就把你二等公民排除在外。我哋粵人唔係盲咖,所有樓盤住大屋嘅人都係撈頭,出街闊佬洗錢都係撈頭。我哋只不過係過河濕腳,攞咗啲甜頭,就畀人仇恨,重要自覺放棄自己語言文化,呢樣嘢比起同為殖民地嘅吐蕃、東突、南蒙古仲差。

呢次事件因芒果而起,令我諗起自身。我家族上代為果農,凡有打風落雨,必有果實跌落,有務工撈頭撿拾,仲有禮問個是否可取,我家亦有禮給予新鮮果實,話比啲務工撈頭聽,跌落爛果不宜食用。果個年代無需講包容,因撈頭搵夠錢就返中原,同樣係過河濕腳之人,冇爭執。而家我祖家果園圍上多重鐵網,都一樣有撈頭夜間潛入,大量偷摘,仲喺我家門前兜售偷嚟嘅水果。何故?因為撈頭殖民者故意不理,好讓撈頭非法移民就占粵地為王。偷到個錢,有咗小本就到處起小工廠,做收買廢品之類生意。破壞環境,污染嚴重,我家果樹因而敗落,無計之下只好斬樹起屋,已出租物業畀撈頭為本,移民海外,撈頭就成功霸佔土地。撈頭以前仲會用計霸佔,而家倒係省事,搞個暴動就搞掂。下面撈民打砸搶,上面殖民地官員剝削,粵人唔係個個都好似我咁可以出海,唯有建立自己嘅國家,先能重拾尊嚴,帶嚟興旺,將撈頭趕返中原,粵人就可呼吸新鮮空氣,有乜講乜,到時我老母都可以大聲唉我返屋企吃飯。