Sunday, July 29, 2012

無厘頭日

呢個星期有好多怪日子,但係由於殖民地人有失憶癥,所以只能let the day pass by。7.25喺撐粵語日,不過粵人有幾多仲記得?個個忙住幫自己部靚車上牌先至緊要。怪唔知得撈頭犬儒可以建議殖民官員,把廣州城區啲二等公民趕去郊區安置,消滅你哋嘅生活維繫一樣可以達到消滅你哋語言嘅作用,因為你粵人有失憶癥。7.23有高鐵事故紀念,呢個天災演變成人禍嘅笑話,咁快就畀人遺忘,睇嚟個笑話都唔係咁好笑,下次唔該死多哋撈頭,噉我哋先可以喺茶餘飯後有返哋嘢講。7.21就水淹京城,睇嚟中原撈頭自稱有好長治水經驗係呃人,首都喺大水下如此脆弱,面對外敵又會如何?整多幾個三沙市,都係自己畫好地圖畀人瓜分。粵人就冇得say咖啦,自己都唔記得5.4水浸廣州城,只怪冇做到英國又或德國嘅殖民地,只能喺撈頭嘅殖民底下幫自己挖墳墓。你唔憤氣,可以同我一齊喺粵地獨立之後,抓啲撈頭去通水渠,此為淨粵最好嘅開此。
7.27英國就舉辦奧運,班鬼佬仲記得工業革命,成班農民去耕建廠,撈頭一定要向班英國鬼子攞版權,工農係共產撈頭嘅核心,唔能隨便畀人亂用。至於08北京奧運,只有帝王將相大show文化復興,而果啲農民工同拆遷戶畀人一腳踢出京城,鬼佬一樣要向撈頭收版權,因為按照撈頭嘅理論,資本家惡行係西方帝國主義嘅核心,喺中國冇呢味嘢。而果啲聾啞少年喺度唱天佑女王,明顯有人喺旁邊幫佢哋配音,林妙可一定要揸緊機會告班洋人抄襲,唔好到老咗先至為奶粉錢發愁。
死啦唔記得咗香港城邦今日有反洗腦大遊行, 因為我地粵人個腦short short哋,善忘+啟東嘅電子干擾車搞到我哋連自己老竇姓咩都唔知,好似係姓社,又好似姓獨。