Tuesday, September 20, 2011

浙江金華湖頭狗肉節

食狗肉唔係我哋南蠻嘅專利,千期唔好以此作話柄,講我哋影衰中國。今年浙江金華湖頭狗肉節停辦,撈頭愛狗人士功不可沒。不食寵物,古今中外皆有共識。近代西人以貓狗為寵自然不食,我粵人未有將其定義為只寵不畜,估保留食畜狗風俗。查實鬼佬唔食寵物仲有深層意義,事因寵物係家眷嘅一部份,可作同類。同類不相殘,乃現代價值標準。撈頭近年習得西人好,住洋樓養番狗。寵物矜貴遠超自身細路,但狗主嘅現代價值標準有否提升?人不如狗嘅新聞日日見報,同族相殘更係視如不見。有團體護狗權,但就冇團體護人權。撈頭習得鬼佬形態,就自喜不已,取笑粵人習俗荒唐。我粵人早已有博愛普世價值與世界互通,無需要惺惺作態,假扮洋人。撈頭好鬥恨,著上華衣都隱藏唔到,自冠新中國人名號,第二日就文革相見。喺我大粵國成邦之前就有河南撈頭范蠡同湖北撈頭文種傾計,留下名言“狡兔死,走狗烹”。其一證明撈頭食狗肉,其二證明撈頭文化精髓就係以利用行頭,妒殺收尾。今日撈頭自稱唔食狗,但仍堅持食人為本,所以5毛小狗、芮芮犬儒下場可以預見。