Friday, September 9, 2011

reality is a bitch

我唔會叫人去浪費生命,我知道現代唔同古代,好似北韓噉嘅國家軍警分分鐘多過民眾,民眾根本冇起義呢種可能。軍隊係既得利益者,佢哋殺人除咗執行命令仲有就係保護自己嘅利益,故唔存在同情、手軟一說。中國情況都近似,只能等中原撈分封講唔掂數,有人想獨霸一方,到時先民眾起義威脅總督搞獨立。有好多粵人愛党國,對中原殖民統治十分滿意,故此痛恨我等粵獨人。但係一旦經濟動盪,物價飆升,此等小民就會怨聲連連,把責任推卸撈頭勞工頭上。若果地方割據對自己荷包有利,二叔婆都會支持起條城牆出嚟咗住啲北方親戚落嚟。平日大聲大唉中央偉大,地方無能嘅人士一見到撈頭政治角力,馬上就會匿去避風塘,邊個贏就跟邊個。故此若粵獨人勝出,自然就會有支持者。
所以話平日反分裂嘅人都會睇錢做人,自私就會想獨立自保。果啲大一統皇漢者都係儒奴,只要你畀個皇帝佢,邊個做佢都會學識滿意。