Tuesday, June 22, 2010

How far we can go back and claim our culture?

睇到某達人講東山啲民國建築係洋樓,跟本就冇粵人文化喺裏頭。如要恢復粵式建築現要把明城墻起返。之不過其論點係建立喺粵文化=明朝漢文化上高,如果我話粵文化=秦漢文化,因為秦漢文化先至係正統,連明朝漢文化都係抄佢,妳話有冇得拗?如果我話粵文化=滿清文化,妳睇下我哋平時啲衣食住行係唔係同清朝更接近?連睇電視都係成班啊Q係裏邊,妳話有冇得拗?
呢家嘢冇得拗嘅,妳唔中意共產資本文化,唔中意民國滿清洋務文化就話明朝漢文化係正統粵文化。噉我唔中意撈頭啲漢文化,係唔係秦漢之前粵人土著文化先係正宗粵文化?
我個人認為當粵人自我民族意識醒覺時,就可以定位果陣係正宗粵文化嘅開此。