Thursday, August 5, 2010

What the fuck?

走狗除咗識咬人當然就係識搖尾巴啦。撐粵語期間成日都可以見到一個自稱東北人嘅走狗到處鬧廣東人冇文化、粵語難聽,要求中央全面推普廢粵。琴日汪洋大盜話佢都喺道學講廣東話,同一個IP自稱東北人果條走狗又到處同人講佢好鍾意粵語咖仲成日都聽廣東話歌添。我真係服咗佢。



草泥馬:最近河蟹用我辛苦賺來的錢雇了很多走狗來看管我們真是可惡,有時還趁我們不注意把小馬給洗腦。






鵰娜馬:走狗唔識飛追唔到我哋,但喺啲錢就畀佢哋搶嗮,啲屋企畀佢哋拆嗮,有好多小馬未識飛嘅畀走狗抓咗去洗腦,搞到唔知自己原嚟識飛。不過遲哋我哋會大反擊,將啲走狗煮嚟吃。









丟那猩:吃狗肉好殘忍亞,我冇眼睇。