Saturday, January 1, 2011

偏安同保守

有皇漢主義者話我哋嘅粵獨思維係偏安主義,佢哋認為我哋粵人想同共產族分家係理所當然,因為獨立咗就可以很好噉樣保留漢文化同傳統,好似日本韓國又或東南亞諸國都保留好多中國冇咗嘅漢文化。之所以叫偏安,係因為粵人唔想好似孫大炮噉拯救其他漢人,只係自己顧自己。
皇漢撈頭噉樣睇我哋,都係因為我哋粵獨人士太保守,到而家仲對中華民國念念不忘。有人仲話元旦日去中山紀念堂慶祝民國百年。我都唔明白推翻咗封建王朝,理應同文明世界接軌廢除皇歷,咁點解又搞個民國曆?偉人雖受崇拜,點解死後又要搞座帝陵?
希望2011年粵人能夠擺脫偏安同保守嘅形象,比世界認識一個有活力,追求自由嘅再生民族。