Thursday, January 27, 2011

When Time Comes

好多粵人都鍾意話自己係漢族,更有廣漢會呢啲組織日日大唉,驚死冇人知。但係不得不提醒粵人,漢族呢個族群觀念係非常脆弱嘅,就算粵人放棄自身語言同習俗,都會畀漢族人歧視,而漢族自身嘅內部鬥爭亦會攞粵人嚟開殺戒。歷史上漢人之間互相殘殺我講太多啦,而二戰期間的日偽政府都講到悶,我今日係想提醒粵人對將來有所準備。
改革開放係撈頭喺佢統治就快崩潰嘅妥協選擇,如果有得揀,撈頭一定會繼續鎖國搞革命。到咗而家,經濟若一旦崩潰影響到統治,撈頭就會爲咗其自身利益使用種族仇恨嘅手段。吐蕃人同突厥人嘅資源向嚟都掌握喺撈頭嘅手上,冇嘢可搶,而世界各國都對呢啲地方有一定嘅關注。而粵人向嚟就被視為漢人,唔受媒體關注,近三十年粵地囤積咗唔少嘅財富,撈頭一定煽動漢人自身嘅內部仇恨,發動全中國民眾剝奪粵人財產,送嗮所有粵人去集中營,以此嚟解決經濟問題,延長撈頭嘅合法執政。粵人就係改革開放養出嚟嘅肥豬,時辰到咗就會畀撈頭劏嚟解決肚餓問題。將巨大嘅粵人財富歸國家所有,迎合撈頭再搞共產嘅口味,將粵人異類化亦迎合撈頭人闘人嘅哲理,鞏固共產政權,粵人係唔係漢族都一樣會以異類嘅名義畀漢族屠殺。