Wednesday, January 26, 2011

唔支持粵獨嘅粵人要及時行樂行善

最近中共又推出黨史紅寶書,承認“自然災害”有餓死人但話唔係毛澤東嘅錯。網上撈頭最多嘅留言係你我都健在,證明我哋嘅父母生落我哋,而佢地都係佢哋父母生嘅。既然如此邊度有餓死人?如果有餓死人,你我都皆不存在。言下之意死人係無需計算嘅,喺撈共嘅社會每個人都只係用完就掉嘅螺絲釘。你如果死咗就等於從來冇存在過,你做過嘅事,你經歷嘅時代亦都唔存在。呢個亦都係點解撈頭係唔善於發明創造嘅民族,如果有人叫撈頭唔好違規橫過馬路,佢哋會問你有冇畀車撞死過?如果你話冇,噉佢會笑你吹水。如果你話你見過或身邊有人有呢個遭遇,撈頭會話死咗嘅人無意義,根本形同虛構。

我追求粵獨嘅原動力係追求自由同存在價值,我尊重選擇放棄自由同放棄價值嘅粵人同胞,因為放棄亦係自由選擇嘅一種。我期望支持現狀嘅同胞及時行樂行善,基於人一世物一世觀念,多啲能感受到自己真實存在過,而且畀身邊嘅人儘量多啲對你嘅回憶。冇信仰,冇道德標準都唔緊要,呢啲對你哋撈頭統治者認為係西方反華勢力創造嘅虛化毒品,唔可能係中國殖民下嘅粵地有任何價值。如果人人日日揸緊機會行樂行善,可能有就會變成某種集體回憶,到時撈頭就算話你冇存在過,祠堂分豬肉果陣可能有人會記得你都唔定。

~追憶喺大躍進後期爲咗節省糧食畀我老竇而餓死嘅阿嫲,同其他餓死或畀人吃咗嘅粵人同胞~