Sunday, January 30, 2011

世襲繼承

我老母果頭嘅親戚都稱我姑爺仔,老竇果頭啲人都叫我三少爺。睇得無線多咗真係好憎呢兩個稱呼,因為啲奸人,出賣家産,敗家少爺都喺以上兩個Titles。但係冇計,我世襲咗我老竇嘅稱呼,就算係獨生都冇得走雞。但唔係個個都好似我咁憎繼承,好似金一肥,二肥,三肥就一定要千秋萬代,而埃及木瓜拉客都要個仔假賣啦嚟做法老,澳門賭王啲姨太太爭家産更係畀任何港劇仲勁。
不過有啲繼承喺好奇怪,今日我公著件唐裝衫去會館吃飯表示傳統,作為粵人好明顯係唔知道自己著緊嘅係馬褂唔係華服,更加無知庚寅之劫,廣州屠城剃頭易服。外公同我表弟講咗幾句四邑話,表弟話佢唔understand,外公話鄉下話都要識返幾句。我心中偷笑,你教育我舅父都用普通話,我表弟喺花旗出世但個名叫愛華gay到冇得再gay,你從嚟就要求普語教育佢,要佢搵個撈妹做老婆顯得有文化,連粵語都講唔倒幾句仲點識鄉下話?我真係佩服我外公放棄粵人身份嘅滑稽行為,睇嚟喺佢有生之年我要送張尚可喜紀念館門票畀佢。