Saturday, July 9, 2011

慶幸產生僥倖

南蘇丹今日獨立,打咗咁多年內戰,呢個又唔係自治區嘅內陸地區終於獨立。蘇丹向嚟唔承認南邊省份種族宗教同北方有異,但事實唔能夠畀虛假嘅專家論述掩蓋。南蘇丹人有自我認同,所以堅決要建立自己國家,最後成功。相反一向受西方諸國關注嘅達爾富爾地區,即使有荷里活大牌企臺都唔能夠擺脫屠殺命運。到底係不幸,定係人民醒覺唔夠,我不得而知。但想通過西方過蹺嚟獨立顯然失敗。
粵人慶幸自己嘅生活環境比中國其它地方好啲,土地肥沃,港口通商,唔洗每年都會有百年不遇嘅洪水乾旱。但呢種慶幸心態產生僥倖心態,我哋認為自己唔會好似川撈湘撈噉生活喺貧窮地區,為生活所逼嚟粵做農民工。之不過有幾多粵人仲記得海外粵僑嘅苦力史,排粵法案。有冇人諗過粵地富庶點解又咁多粵人搵唔到吃,只好淚別故土?生活係中國撈頭統治之下根本唔值得因地利而慶倖,一時嘅僥倖富裕唔能夠抹去過去嘅不幸緣由。
南蘇丹冇出海口,但南蘇丹人唔會因此就放棄獨立。大粵嘅地利唔洗多講,果啲只因享受咗二三十年小康嘅粵人就放棄獨立,係僥倖心理作祟,忘記祖宗血汗史嘅粵人就係接受全盤撈化,短視之極。