Thursday, July 1, 2010

"被“撈頭

中國嘅“被”文化席捲全球。睇到條新聞,喺美國有人買咗支made in China嘅美國旗。發現支旗竟然有61粒星,美聯邦就噉“被”多咗11個州。不過今日我“被”撈頭就冇咁好笑啦。我媽喺教堂同人傾偈,話我打聯邦工但搵嘅錢唔夠多,希望大家有咩工好介紹畀我。有人建議話市政廳要搵翻譯,雖然層級比聯邦底但搵嘅錢就好多,佢哋記得我國語講得好純正可以試下。我媽竟然同人講:“我個仔喺東山政府機關單位區長大,從幼兒院開此就講流利普通話,而且帶有京味。小學初中都係同南下幹部啲仔女一齊讀書,用普通話朗讀更係受老師表揚。如果我唔講妳哋一定會認為佢係撈頭。”
真係mother fucker,我最討厭人哋挖我係啲南下公子小姐嘅陪讀呢個殤疤!我最討厭“被”撈頭!冇做個奴才嘅人唔知冇叫下賤。真係屌我老母!