Monday, July 5, 2010

A language is a dialect with an army and navy

大概有26 million people 講嘅語言被撈頭定性為方言,一直以行政同殖民手段希望除之而後快。有人講粵語唔可能消失,其實講呢啲嘢嘅人係粵奸,佢哋喺到幫粵人精神打飛機好讓粵文化就好似溫水裏面嘅青蛙慢慢死亡,而果啲所謂保護本土文化嘅人只不過係希望喺佢哋有生之年唔使見到粵語消失而已,至於以後會點佢哋根本冇眼睇。我哋要使我哋嘅方言變成受人哋尊重嘅語言永遠保留落去唯有通過武裝自己,脫離撈頭嘅統治。好多生活喺大粵嘅粵人冇選擇權只能終生為奴,我哋喺海外嘅粵僑享有自由嘅同時應該為我啲嘅文化傳承努力,為解放我哋受難嘅同胞努力,為大粵獨立奮鬥。