Tuesday, July 6, 2010

開民智由我做起

今日我去父母到吃飯,又見我老母喺到睇魯豫有約。呢啲“被”感動嘅撈頭節目我從嚟唔感冒,我父母話我冷血。我認為只有喺一個黑暗社會,由於好多人受到唔公平對待先至會產生咁多嘅感人故事。如果我要畀呢啲賤民如何頑強生存嘅故事感動,我不如為呢啲遭到不公平對待嘅人抱打不平。
今日故事主人吳勝明,呢個當年上海富婆喺1986年被共產黨以投機倒把罪名判以死刑,後嚟好彩被減刑到監禁18年,佢人生就好似TVB劇集噉,老公同人走佬,個女自殺,出獄後一無所有,只能喺街道做清潔工。由於工作賣力被評為優秀清潔員先至得到媒體廣泛報導。我父母睇完個故事非常感動,個老豆話判刑18年都太長啦,86年都應該開放唔少啦,之不過而家佢都能夠自食其力,70幾歲人都算ok啦。我話佢故事感人,之但係社會要檢討個判決到底啱唔啱,避免以後又有人衰咗,我哋又要感動一番。個老豆同我講,咁未通又要同當權者論理。點解唔可以放開心胸 let bygones be bygone。佢話,你呢一代人睇太多外國文學,成日就諗住復仇同制造社會動亂。
我真係冇嘢講,我唔要求我父母係李嘉誠之輩,只求佢哋有獨立分析能力。我大粵走到今日噉嘅地步都係我父輩被撈頭奴化結果,對不公嘅嘢視而不見,甚至叫人認命,呢啲奴才性格造就我粵人精神死亡。我諗起與今日話題人物相同命運嘅熱比婭女士,當佢出獄果陣亦都係 let bygones be bygone 唔同妳啲撈頭計較。但當佢見到維族人嘅生活唔能夠因為佢龐大嘅身家而改變果陣,佢明白到妳唔可以同撈頭講道理,撈頭嘅仁義道德係吃人嘅工具。擺脫奴化殖民嘅唯一選擇係獨立。我大粵冇好似熱比婭女士噉樣能開民智嘅領袖,因為我哋嘅父輩甘願墮落,所以開民智由我啲呢一代做起。