Sunday, June 19, 2011

劉閣嘅論調係定時炸彈

從鄭天到劉閣都反映出中原撈開此唔能夠接受粵地嘅特殊化,從金錢到話語權都冇能夠統一向北對佢哋嚟講係殖民嘅失敗。查實按照而家嘅殖民計劃,二三十年就會把粵地80%撈化,五十年就可以把粵語廢除。所有學校都由細教撈話,已經運行得幾好,國進民退可以把果啲廣東小商人趕絕。一個失去母語教學同經濟又冇政治話事權嘅族群應該好易同化,好似啲少數民族噉唉到口乾都冇人會理。

問題係好似鄭天劉閣之類心裏唔能夠肯定共產政權能夠挨過五十年,而將嚟嘅中央王朝能唔能繼續執行先有嘅殖民政策。若果粵人仲係能夠有一定經濟實力,新政權就需要讓利粵人換取支持。今日能夠光明正大喺街上講自己語言嘅不文明人只剩下廣東粵人,福建閩人。無論係自大噉講嶺南語言係中古漢語唐音宋調,有或自稱百越之地山高皇帝遠。能保持現狀態都係因為有港澳臺嘅特殊存在,爲咗要統戰中原撈只能慢慢消滅嶺南語言而唔能一旨令下就封殺。有時仲要搞鳳凰粵語頻道之類,公啱上線嘅中國電視網粵語頻道就正係一巴昇到劉閣應一應。

左撈自然要以反資名義進行掠奪,右撈就用市場佔有減低掠奪風險,兩者殖民政策皆為掠奪財富返中原。最快解決粵地向嚟形成嘅自把自為方法只有一個,就係民族再造。通過某啲事件使中國各地嘅人都仇恨粵人,利用暴民造成社會混亂,跟住使用軍政權把所有粵人關入集中營進行再教育。喺中國各地移民人口到粵地,取消港澳嘅特殊地位。最後可以選擇把粵人流放到西北西南之地以夷制夷,亦可用德國方式做毒氣室。中國歷史發生過好多屠殺事件,不過撈頭嘅歷史教育都唔著墨太多,原因係中原理念認為殺一批人能鞏固政權係能夠接受嘅。我老竇就經常話中國而家亂就係毛主席殺嘅人唔夠多,人民未識得怕。

中國仇富仇官現像頻發,粵人唔能夠做官,但財富係有啲。將來一段時間會有好多人開此仇粵,文人墨客都會以民意作話題向中央獻計,迎合暴民喜好又能得到大量財富對黨政撈頭有一定吸引力。搞得唔好所有粵人都要拾包袱,形勢真係唔樂觀。