Monday, June 13, 2011

黃巢殺入廣州

義和團嘅老祖宗黃巢喜歡去富庶之地殺人放火,撈共話係官逼民反有階級鬥爭意義,自稱純種漢人嘅論調都讚賞黃巢滅洋有功凈我中華正氣。

呢啲政治正確論點好難喺大粵就冇人信,第一粵人有好生之德,講到殺人縱火除誤入邪教嘅洪氏外根本無一。第二通商航海與鬼佬互通有無對我粵人至關重要,對於鎖國座中原嘅撈頭只知苛捐雜稅不懂經濟,從不知資本何來甚為不解。第三黃巢血洗泉州之後又係廣州殺12萬外籍人士都係為咗做廣東節度使,如此私心只有撈頭不知,但喺我粵地就路人皆知。純種漢人不為收復中華文化而努力,反過頭沉醉係歷史虛幻中打飛機,呢個同務實嘅粵人有天淵之別。

而家海外撈頭問同為中華兒女點解粵人唔企喺川撈果度一齊反共?點解會對打砸搶反感?
因為我哋粵人喺三國時代開港通商就已經確立咗生存之道,撈頭利用暴民鞏固自己嘅政治資本我粵人司空見慣,掠奪屠城粵地之後仲要粵人幫助鞏固撈頭經濟,簡直就係強姦犯要娶被強姦者。喺政治上排除粵人嘅撈頭冇資格同我哋講數口,佢哋嘅中華兒女冇包括粵人。