Sunday, February 5, 2012

冇政治道義,但要有價值道義。

近期大陸蝗蟲與香港狗嘅論戰可以體現中原撈頭無賴嘅本性,佢哋破壞香港社會嘅行為絕對唔可以翻版到去上海、北京、重慶,呢個就係共撈土匪以而惡法統治無賴撈頭嘅國家現實。

我哋嶺南諸邦粵人雖對香港國無政治道義支持嘅必要,但係從道德價值觀不能支持港人,我為粵人感到羞恥。想我粵地本身物產豐富,人文薈萃,中原撈頭發窮惡落嶺南殖民我哋,掠奪我哋嘅資源,消滅我哋嘅文化,逼使大量粵人遠走他鄉,對香港與其他國家造成難民潮,就憑呢一點粵人就應感到慚愧。撈頭殖民我深圳寶地,以此為跳板殖民香港,難道我哋粵人能夠接受?我哋粵人本嚟就有財富,但被撈頭沒收後仲要話我哋窮,以支援我哋建設為名強行占城,我哋粵人竟然一啲恥辱感都冇,難怪港人視我哋與蝗蟲、病毒同類。

香港今日嘅窘境,係粵人冇捍衛自己領土主權間接所致,港人與撈頭嘅文明衝突,正正係粵國文化衰敗嘅體現,如果我哋粵人想做花生黨睇笑話,唔加以對自身處境嘅思考,噉我哋粵人就已經亡族。身喺殖民地就應該感受到亡國之痛,中原撈頭唔係我粵人嘅同胞,佢哋係野蠻嘅侵略者,唔該喺道義上支持港人反抗中原撈頭無恥嘅殖民。