Tuesday, August 9, 2011

中國雷曼債券

老鄧上臺搞改革,大把人睇好托洛斯基民主化,六四一開搶就開細唔開大。30年嘅經濟跳躍同港澳殖民易主,又一大班人買資產階級自由化有昇冇跌,點知和諧社會就只見熊就不見牛,網絡2.0喺中國就永遠概念股,水泡爆完一個又一個,唔知幾多民運維權人士大閘蟹,畀溫影帝呃到要燒炭跳樓。呢期投資艾鬍鬚藝術品,買茉莉花期貨嘅人必定損手損腳。
今有人向我推銷未來中國10年民主債券,認為世界各國現時都有大量中國留學生,佢哋學成歸國必定引領潮流,推動改革。想唔到而家仲有人賣雷曼債券,自79年以嚟就有大量人才回流中國,留學生更係一批多過一批。可惜呢啲人在外所求之學乃西方嘅帝王學同原始資本學,意在學習專權獨裁之短而防民生民主民權之長。在外洋生活可以體驗到開明體制約束政府獅子嘅籠子,固回到中國必防範有人起呢個籠子,就同金正恩浸咗幾多洋水都會係大獨裁者一樣。當然留洋者並非個個都係權貴子弟,但可惜有機會出洋嘅人大都只係想提高身價,好待將來受重金禮聘返中國做獨裁嘅士大夫。現今嘅留洋子弟比其前輩更加猖狂刁橫,上一代因國力積弱仲係比較收斂,而新一代就係揸跑車左擁右抱靚模,開口埋口就係我國持有你哋幾多國債,窮鄉僻壤唔係老竇叫睇住銀行戶口我真係唔嚟,呢班人如有改革相我就真係切乜都得。

ps.我曾有做零售嘅朋友畀撈頭留洋者用錢掟面,話可以賣起佢成間店,叫佢收皮。但朋友話佢冇認真聽個撈頭解釋點解鬧佢,因為個撈仔條女對ball太吸引..............