Friday, November 25, 2011

衣冠南渡嘅蝗蟲

有好多嶺南人嘅族譜都話本族係衣冠南渡嘅後裔,查實就係中猿撈走難南下粵化。中原咁鬼好點解要落嚟南蠻嘅地頭?因為佢哋唔夠啲胡人打,畀人趕咗落嚟。胡人未通生性好占他人之地,唔好和平?搶嘢為果,生活方式破壞大自然為因。佢哋喺草原吃嗮啲草,高度放牧不斷生仔,逼於生存壓力只好南侵。之乎者也打唔過刀槍劍戟,中猿撈就跑落粵地欺負粵人。而家嘅中猿撈已經係胡漢混血,佢哋破壞自然嘅DNA仍然活躍,上個世紀大砍山林搞到北京年年沙塵暴,其害東至日本,南至粵地,就連福爾摩沙都可以喺空氣中伸手摸沙。近年更變本加利,南蒙古係沙漠進行時,北京嘅中南海有自己嘅空氣製造機。生存又有壓力啦,啲中猿撈開此見到乜嘢就搶乜嘢,搶錢搶風頭搶地位,爲咗坐江山可以一槍打爆人哋嘅頭。果啲乜都搶唔到嘅有只好又衣冠南渡。以前中猿撈仲話讀過幾年卜卜齋,自找理由留喺粵地教化我哋南蠻。時代變遷我粵人都浸洋水大,中猿撈就話我哋漢奸,要趕我哋落海,霸佔我哋土地,此為何等道理?未來黃河以北都荒漠化,從世界嘅角度嚟睇真係幾壯觀,可憐粵地會被撈頭逼爆。計我話一日粵人唔捍衛自己嘅主權,就無法阻止撈頭人口侵略,粵人嘅生存權就得唔到保障,我哋真係要摄高枕頭諗清楚。