Saturday, November 26, 2011

轉帖 粵嚟粵掂:我哋都係為著一個崇高嘅理想 大粵獨立建國!

有夢有理想我至鍾意喇!

其實我哋都係為著一個崇高嘅理想:大粵獨立建國!而嚟。唔為名利,祗係為著一個最樂觀估計都要喺我哋暮年至可能達成得到嘅夢同理想而嚟!

坦白啲講,假如喺我哋嘅有生之年(就計佢50年喇!)可以畀我哋親自見證到大粵嘅獨立,我會感到好幸運!因為,我哋係粵獨嘅先知,而通常先知祇會睇得到佢所描繪宏偉藍圖嘅最初雛型。

一個地方,由佢獨立思潮嘅萌生,到真正獲得國際承認嘅政治獨立地位,呢個時間嘅跨度,唔係以年、或者10年嚟量度嘅,而係以一脫人乃至後一脫人、後後一脫人嘅一生嚟計嘅!而我哋,祗係粵獨嘅開始咋!所以我至話,我哋係粵獨嘅先知!

猶太復國嘅錫安主義,由興起至到1948年以色列成功獨立建國,用咗超過起碼60年。即將成功嘅南蘇丹,由1955年內戰爆發,到而家獨立曙光嘅真正來臨,用咗55年。

呢啲都係成功嘅個案,而且離得我哋都幾遠下,再嚟睇返離我哋近啲臺灣同圖博。

臺 獨思潮喺上世紀60年代就經已興起,佢所面對嘅,祗係得隻空殼嘅支那民國,之但係抗爭咗將近50年,都祇係去到獨立公投嘅階段,而呢個公投嘅檔次亦未去到 國際社會所普遍認受嘅層級,佢喺國際法層面嘅效力甚成疑問,亦即係話,就算妳全民話獨,亦都好難獲得國際社會嘅承認,入唔到聯合國。臺獨用咗將近50年, 至多都係成功咗一半。

圖博嘅處境同我哋大粵最為貼近,而且佢嘅起點比我哋大粵要高得多,圖博冇需要再行民族覺醒、民族承認呢兩幾步,而家 就可以直接行建立自治行政實體(大圖博區)至獨立公投呢一步。之但係圖博人呢一步行得極其崎嶇,達賴十四1959年笛佬,到而家都就嚟嗰頭近喇,圖博嘅政 治獨立進程連一啲起色都未有!圖博獨用咗50年,結果係得個吉!

圖博同我哋大粵一樣,都係要喺論國力喺世界都排一等強國之列嘅支那嗰樹分 離出去,個中難度可想而知!圖博可謂係一個失意範例。所以我計佢50年粵獨成功,已經係好樂觀嘅估計嚟喇。除非有大變故,諸如第三次世界大戰,而最後又支 那兵敗,又或者,支那同美國搞軍備競賽,到最後經濟崩潰,變咗做蘇聯第二,否則嘅話,我唔認為粵獨會喺短時間內獲得成功。

粵獨係冇捷徑可 以行嘅,祗有善唔善於把握千載難逢一瞬即逝機遇嘅提法,把握得好,就可以一竟幾百年嚟未竟嘅事業,呢方面最幸運嘅例子莫過於烏克蘭。烏克蘭之於前蘇聯就有 如我哋大粵之於支那噉,呢個比喻我之前都曾經點評過,善於把握時局走勢,係烏克蘭成功獨立嘅關鍵。但係睇返人哋烏克蘭,佢喺獨立之前,就經已做齊民族覺 醒、民族承認、民族自治行政實體呢幾樣嘢,佢有晒基礎,佢就等蘇聯衰落機會,而且捽之畀佢等到,而呢個世界,機遇永遠都祇會留畀有準備嘅人!所以,烏克蘭 成功咗!佢成功並唔係佢僥倖,而係佢有準備。

而我哋大粵而家準備好呢咩?顯然未!假如而家大粵全民公投決定大粵係咪獨立,我哋有冇把握好 似南蘇丹噉一定會大比數支持撐獨立?就連我自己都冇底!而事實上,獨立公投係一定要一次搞掂嘅!絕對絕對唔可以搞喎!好似魁北克噉搞幾鋪都唔成,盞會令獨 派喪失民心同美譽。所以若然冇100%成功嘅幾率,就千祈千祈咪公投字。點解會冇底?噉顯然係我哋準備功夫未做得足!民族覺醒、民族承認、民族行政實體呢 幾樣嘢係確保獨立公投一定過嘅必備條件,我哋大粵依家有邊樣係達標嘅呢?冇一樣係OK嘅!就連最最基本嘅民族覺醒我哋都仲有大段路要行!

相 反,假如而家畀圖博全民公投,圖博人可以話100%會勁撐獨立,點解?人哋有基礎,而且準備掂當,就等妳支那謝雞。假如有同等嘅獨立機會放喺圖博同大粵面 前,圖博肯定會輕車路熟,而我哋大粵分分鐘畀妳捉到鹿都唔識脫角!呢啲就係圖博獨同粵獨嘅差距,所以我至話圖博嘅獨立起點要比我哋大粵高得多,呢個亦都係 支那要死卡大圖博區設立同圖博域內民主嘅原因,因為支那好清楚,一鬆手畀妳公投,圖博100%獨立!而而家嘅大粵呢,仲有大把支奴意識嘅人喺樹,支那就算 畀妳獨派進行粵獨公投,佢都睇死妳係魁北克第二,放妳都唔生喇!

粵獨如果要成事,就要打好基礎,沿著民族覺醒、民族承認、建立民族行政實 體、獨立公投一步步實打實嚟做!大粵獨立嘅基礎係大粵選民嘅民意,試諗一下,假如我哋大粵嘅民眾都唔認為我哋粵族係一個同漢族互為平等嘅獨立民族而僅僅係 漢族裡頭嘅一個“民系”,假如我哋大粵嘅民眾都唔認為支那嘅漢族人係外來嘅殖民者,假如我哋大粵嘅民眾都唔認為嶺南自古唔屬支那範疇,噉我哋又點可以包保 佢一定會喺全民公投張選票度揀獨立呢項呢!