Friday, December 16, 2011

第二階段開此咗一段時間

烏坎土地糾紛有異中原徵地問題,粵人土地問題唔可與中猿撈頭嘅農民捍護耕地相提並論、視作一類。粵地嘅土地更改使用係粵奸買辦同中猿撈頭殖民者放逐粵人於原居地嘅計劃。
中共撈頭嘅土地霸占政策始於土改,粵人不從,撈頭就派殺人王陶鑄落嚟罷免粵人官員,屈佢哋坐監,之後搞到粵地村村見血,故意製造不公,破壞原有嘅廣府、潮汕、客家族群和諧,向外宣稱廣東人唔團結,要灌輸撈頭思想改良粵地固有文化。打散咗粵人意志,加上逼走有志粵人落海,撈頭就開此霸權殖民。佢哋將農村用地與城市用地規劃分開,搞出戶籍制度分割粵人,但同時喺中原大量移民低知識水平嘅人口入粵,做壞個市,一時間粵人請唔到佢哋鄉下親戚嚟打工,只好硬住頭皮請撈工。結果由粵地城市帶汪粵地鄉鎮嘅自然規律畀打破,粵人交流就自然畀截斷,廣州餐館嘅粵菜都由撈頭嚟抄,東莞嘅廚師就只好出租房產為生。
修改土地用途,逼遷粵人係最終目的。撈頭以城市改造為由大量推倒粵人城市聚居區,把粵人趕到城市邊緣度住,大屋變細房,不予補償。故意唔建設交通,讓本嚟生在城中,工喺城中嘅粵人要長途跋涉返工,時間一長只好自動放棄城中工作機會。而城中原嚟嘅粵居地就由地產霸權壟斷,高樓林立但買得起嘅人唔係撈頭貪官,就係南下富二代,自此城市就由粵變撈。城邊嘅村落粵人本以務農為生,以擔產品入城賣為業,城市粵人吃城外粵人種嘅菜自古如此。但撈頭移民年年增長,粵地居住環境擁擠,喺粵奸買辦嘅慫恿下,城外粵人把農田果林放棄,建出一棟棟村屋,放棄祖業務農,攞返個城市戶口,甘願做二世祖收租搵easy money。可惜好景唔長,撈頭一下轉軚,以城市擴張為名,指村屋妨礙發展,藏汙納垢,冠名城中村改建,斷咗城邊粵人出租房生計。呢陣城邊粵人發現,自己冇一技之長,根本搵唔到吃,一係同撈頭移民競爭做苦力,一係再到離城市更遠嘅地方再次務農,而驚人嘅係,嚟城市更遠嘅荒地已經畀撈頭霸佔,粵人無處可去。至此粵地城市人活唔喺城市,工唔係城市,吃嘅更唔係粵地果菜,城邊粵人就變成社會底層,經濟收入卑微,難以維持生活,最後將政府賠償嘅城中村改建房變賣,出走他鄉。
撈頭殖民者對粵地農村土地使用更改,更係容易。經由粵奸代理,文件一劃,大量嘅良田就轉讓畀開發商起樓,買樓對象係撈頭殖民二代。對於生產隊嘅共同擁有土地,就建起廠房,吸引更多撈頭移民入粵。農村粵人冇地耕種,失去經濟來源,靠小小嘅賠償唔可能過世,但佢哋乜都做唔到。粵地號魚米之鄉,唔種地唔好以為可以做水上人家。撈頭政府強逼粵人上岸,美其名改善生活,兩三年就放棄佢哋,從而引入撈頭代之。而家珠三角嘅個個航道已經畀撈頭把持運營,再都聽唔到粵人船歌,外海捕魚嘅船隊由撈頭組成,佢哋連媽祖係邊個都唔識。傳統嘅粵人漁場係南海,撈頭殖民政府故意唔去保護,導致粵人經常同南海諸國發生衝突,漁場畀他國占去,粵人逐步放棄漁業。
有啲粵人對土地喪失不以為然,自以為行商,唔會太受土地束縛。呢個就大錯特錯,撈頭殖民者近年故意製造工潮,撈頭勞工日日上街堵路,久而久之就變成亂民,對各類商鋪打砸搶,佢哋對人唔對事,認為自身不幸遭遇係粵人造成,搶掠粵人天經地義,問心無愧。撈頭嘅黑社會橫行粵地,黨派林立,犯罪多樣化,唔受撈頭殖民制約。你同我講喺粵地經商,我反問你能否雇用到粵人嘅鏢局。撈頭殖民者更係向外宣稱,粵地混亂皆屬粵人所為,抹黑粵人形象,加油添醋,為下一波撈頭移民做好準備,一次過驅趕粵人落海。
土地喪失,士農工商一一敗亡,烏坎嘅民變就係喺呢種環境下嘅一個插曲。撈頭招笑粵人唔團結,想收買一兩個村民平息事件,又以為打死一兩個帶頭人就有阻嚇作用。事實擺明我哋粵人唔同於望著黃土沙漠化仲感到自豪嘅中猿撈頭,我哋不但團結而且勇於挑戰。中猿撈頭冇信仰,亦來順受,我哋粵人信仰媽祖、觀音,有祠堂宗族,血嘅盟誓唔係胡普亂種可以比得。廣府人喺天河城集會聲援潮汕,顯示粵地維權不分族群,反殖民反撈頭統治係粵地諸邦共同價值觀。撈頭先天有奴才基因,尊王犯賤,寧願扶共滅洋,自作螻蟻,視維權人士為漢奸走狗,宣導民主憲政者為賣國洋奴。佢哋根本唔夠班同我哋粵人並論,妄想打壓我哋嘅行動。我哋粵人對外友好,熟悉外邦政法,通曉維新之道。海外粵僑心感被撈頭放逐之痛,家鄉故友受到避害,必然挺身相助,出錢出力。多國媒體對粵人瞭解更勝於對撈頭嘅認識,烏坎民眾將村內共撈、粵奸趕走,自治於媽祖廟,The Telegraph同BBC有記者實地將信息傳遍世界,各國媒體喺黃金新聞時段都有採訪通報。試問中原有邊個農村可以做到反共自治?能夠同外人溝通事實真相?撈頭軍警圍村抓人,斷水斷電斷糧,烏坎民眾死守故土,與撈頭對其,中原又有邊條村落可以如此捍衛自己嘅產業?共產撈頭黔驢技窮,話事件係境外勢力所為,但我粵人民智未喪,粵地事粵人解決,何來境外勢力,只有屎窟生喺個頭嘅中猿撈頭先會信噉嘅大話。
一個民族失去土地,就基本係等於滅族。中猿撈頭用殖民手法竊取粵人土地,要將粵人趕落海,粵人必會盡全力抵抗,我哋有足夠嘅智慧同資源將撈頭趕返嶺北,撈頭起牆圈地都係徒勞無功,就如龍頭村嘅圍牆一樣,被細路譏笑。